Működési területünkön olyan tevékenységek találhatóak, mint a vezetékes, vezeték nélküli hálózatok kiépítése, teljes körű informatikai szolgáltatások valamint iskoláknak oktatástechnikai eszközök és szoftverek forgalmazása. Mindezek meghatározó elemének a minőséget és az ellátás biztonságát tekintjük, azt a mindennapi munkánk részeként érvényesítjük. Nem csak ügyfeleink felé nyűjtott szolgáltatásaink teljes körű és folyamatos minőségbiztosítása és tökéletesítése a célunk, hanem saját napi szintű működési folyamatainkban is irányadó ez az elv.
Ennek kiindulásaként a fogyasztókat helyeztük tevékenységeink középpontjába, igényeik professzionális színvonalú kielégítése, megelégedettsége kiemelt jelentőséggel bír a mindennapi munkavégzésünk során. A szolgáltatások biztosításakor nagy hangsúlyt fektetünk partnereinkkel való együttműködésre. Célunk, hogy ne csupán egy egyszeri együttműködés valósuljon meg, hanem hosszú távú kapcsolat maradhasson fent, hisz ennek eredményeképpen alkalmunk nyílik jobban megismerni ügyfeleinket, ezáltal testre szabott szolgáltatásokat nyújtani számukra.
Szerződéseink teljesítésének mind a partnereink, mind a fogyasztóink felé megfelelő időben és minőségben teszünk eleget, törvényeknek és az erre vonatkozó előírásoknak megfelelően. Igyekszünk mind tárgyi, mind humán erőforrásainkat hatékonyan, de minőség-centrikusan allokálni. Ennek érdekében munkafolyamataink szabályozottak, ellenőrzöttek, információink struktúrátlan rögzítettek, hogy a lehető legkevesebb hibaszázalékkal végezzük munkánkat. Meggyőződésünk, hogy a folyamatos megújulás, minőségi, műszaki és technológiai fejlődés elengedhetetlen ügyfeleink igényeinek magas szintű kielégítésében. Ezen minőségi célok érdekében cégünk integrált irányítási rendszer (integrált irányítási rendszerre ISO9001:2008, ISO 14001:2004 és OSHAS 18001:2007 szabvány szerint) bevezetése mellett döntött. A kialakítást követően működtetjük és továbbfejlesztjük az integrált minőségirányítási rendszer személyi, tárgyi, kommunikációs és módszertani feltételeit.